dijous, 12 de setembre del 2013

Taller de joieria responsable / Taller de joyería responsable


Reutilitzar, reciclar, reduir...tots tenim ho molt clar.
Per això, cada cop que buidem una garrafa d'aigua, una ampolla d'aquell refresc que ens agrada tant...o qualsevol envàs que ja no ens fa servei, l'apilonem en un raconet de la cuina per acabar llençant-lo al contenidor corresponent.
(No faré esment d'aquella frase que cantaven les mamzelles en aquella odiosa falca publicitària. Estic segura que si hagués tingut gos, s'hauria passat una hora udolant del mal d'orelles.)



El que no tothom sap, es que normalment, aquest plàstic no es recicla per tornar a ser utilitzat per a productes alimentaris. Sinó que, per reduir costos, passa a ser un plàstic de mala qualitat que només es pot fer servir en productes de neteja i teixits.

T'agradaria saber com reciclar d'una manera diferent aquesta mena d'envasos?
Apunta't al taller de joieria responsable que es farà a la associació cutural "la lotteria"

Ja estan obertes les inscripcions.
Data d'inici: 2 d'octubre
Horari: dimecres de 20:00 a 21:30h

Afanya't! que les places són limitades!

Demana més info a platanoesdisseny@gmail.com
o a:  lalotteria.ac@gmail.com

Taller de joyería responsable 

Reutilizar, reciclar, reducir...todos lo tenemos muy claro.
Por esto, cada vez que vaciamos una garrafa de agua, la botella de ese refresco que nos gusta tanto...o cualquier envase que ya no nos hace falta, lo apilamos en en un rincón de la cocina para acabar tirándolo en su contenedor correspondiente.

El que no todo el mundo sabe, es que normalmente, este plástico no se recicla para ser utilizado de nuevo para los productos alimentarios. Para reducir costes, pasa a ser un plástico de mala calidad que solo se puede utilizar en productos de limpieza y tejidos.

Te gustaría saber como reciclar de un modo diferente este tipo de envases? 
Apúntate al taller de joyería responsable que se impartirá el la asociación cultural "la lotteria"

Ya están abiertas las inscripciones.
Fecha de inicio: 2 d'octubre
Horario: miércoles de 20:00 a 21:30h

Corre! que les plazas son limitadas!

Pide mas info a platanoesdisseny@gmail.com
o a:  lalotteria.ac@gmail.com






2 comentaris:

lletres i fils ha dit...

Jajja!! M'heu fet somriure... Jo no tinc gos, però sí gat i quan sonava el maleït anunci fugia a amagar-se sota el llit ;D.
Noia, ara seriosament, quina descoberta el teu blog! M'encanta la seva netedat i claredat, però sobretot el contingut!!
No sabia això dels plàstics. En teixits??? Ja em ve picor... Mmmmm, estaré al cas per a propers tallers.

Unknown ha dit...

Doncs si! les famoses licres!
Jo també vaig al·lucinar quan ho vaig saber, tot investigant sobre aquest material.
Moltes gràcies per les teves paraules sobre el blog, m'animen a seguir treballant! ;)
En quan tals tallers, has mirat els tupper joia? són tallers fets a mida, on vosaltres indiqueu la data i l'espai.
Mes-hi una ullada, així també hi veuràs el que s'hi aprèn a fer.
Molt de gust lletres i fils!

Blogging tips